Extra informatie

LEVERTIJDEN

De levertijd wordt meestal aangegeven in de productinformatie. De status van de bestelling en de levertijden worden per e-mail doorgezonden. Levertijden zijn afhankelijk van de fabrikatie of het voorraadbeheer. Normaal vragen we altijd vooraf wanneer de goederen mogen geleverd worden. Klanten kunnen ook hun voorkeur melden.

BESTELLING ANNULEREN

De goederen waarvoor de klant opties heeft aangevraagd, en die op maat en kleur van de klant worden gefabriceerd, kunnen niet teruggenomen worden. De duur van de levertijd mag ook geen aanleiding zijn tot annulatie van bestelling, indien vooraf aangekondigd. Sommige kant en klaar verpakte producten kunnen gedurende een wachtperiode van 14 dagen geretourneerd worden. Klachten i.v.m. constructiefouten worden nauwkeurig behandeld en opgevolgd. Wij verwijzen naar de verkoopsvoorwaarden.

BEVEILIGDE BETAALMETHODE

Om de veiligheid van de transacties te kunnen garanderen, doen wij beroep op Ogone, leider op het gebied van beveiligde betalingen. Uw bankgegevens worden geëncrypteerd en op beveiligde manier doorgestuurd naar Ogone en bereiken nooit Supermedic/Vuylsteke. Dit gebeurt dankzij de encryptering met SSL, een van de meest gebruikte en meest efficiënte encryptiemethodes ter wereld. Van zodra uw betaling gevalideerd is, worden uw gegevens vernietigd. Daarom vragen wij bij elke nieuwe bestelling uw betaalkaartnummer.

Over Ogone
De site waarop u momenteel uw aankopen verricht, gebruikt de oplossing e-Commerce van Ogone, algemeen gekend door de voornaamste spelers van de financiële wereld. Deze oplossing werd ontwikkeld om u in staat te stellen uw betalingen in een ergonomische en gebruiksvriendelijke omgeving te doen, met een optimale veiligheid en respect voor de persoonlijke levenssfeer. Ogone e-Commerce is de betaaloplossing die gebruikt wordt door duizenden commerciële websites on line. U herkent die websites dankzij het logo hierna en de vermelding « Payment Processed by Ogone », die allebei op de betaalpagina staan.